Tecnologia i Comunicació

A través d’un acord entre el distribuïdor Microgestió i l’Associació Intercol·legial, de la qual el COACLleida en forma part, els col·legiats teniu descomptes i preus especials en productes Apple mitjançant una web específica de compra creada per al col·lectiu.

També podeu comprar físicament amb descomptes i atenció personalitzada, en aquestes tres botigues, tot identificant-se com a col·legiat: Barcelona: C/ València, 89 (Tel. 93 454 10 01), Sant Cugat: C/ Santiago Russinyol, 13 (Tel. 93 590 64 49), Girona: C/ Sant Antoni Maria Claret, 25 (Tel. 972 487 872).

El COACLleida et proporciona un correu eléctronic gratuït amb domini @coaclleida, que t’acredita com a professional col·legiat. Amb capacitat de 25 GB i accés a través de webmail per a què el puguis gestionar des de qualsevol dispositiu.

Accedeix a:

Descompte del 10% sobre el preu de les tarifes disponibles a www.parlem.com, l’operadora de telefonia de Catalunya, a més d’atenció personalitzada a través d’un assessor.

El descompte és aplicable a les tarifes de telefonia mòbil, Internet (fibra / ADSL) i telefonia fixa.