Tecnologia i Comunicació

El COACLleida et proporciona un correu eléctronic gratuït amb domini @coaclleida que t’acredita com a professional Col·legiada o Col·legiat, amb capacitat de 25 GB i accés a través de webmail per a què el puguis gestionar des de qualsevol dispositiu.

A través d’un acord entre el distribuïdor Microgestió i l’Associació Intercol·legial, de la qual el COACLleida en forma part, les Col·legiades i els Col·legiats teniu descomptes i preus especials en productes Apple mitjançant una web específica de compra creada per al col·lectiu.

També podeu comprar físicament amb descomptes i atenció personalitzada, en aquestes tres botigues, tot identificant-se com a Col·legiada o Col·legiat: Barcelona: C/ València, 89 (Tel. 93 454 10 01); Sant Cugat: C/ Santiago Russinyol, 13 (Tel. 93 590 64 49); Girona: C/ Sant Antoni Maria Claret, 25 (Tel. 972 487 872).

Descompte del 10% sobre el preu de les tarifes disponibles a www.parlem.com, l’operadora de telefonia de Catalunya, a més d’atenció personalitzada a través d’un assessor.

El descompte és aplicable a les tarifes de telefonia mòbil, Internet (fibra / ADSL) i telefonia fixa.